به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز شنبه در نشست مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه که به حادثه آتش سوزی روز گذشته اختصاص داشت، اظهار کرد: این حادثه از ساعت 15 آغاز و حدود ساعت 18:30 دقیقه نیز به طور کامل مهار شد.
وی افزود: همکاری بسیار خوب دستگاه های خدمات رسان نظیر آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور و ... باعث شد تا آتش سوزی گسترده در اسرع وقت مهار شود.
رنجبر یادآوری کرد: به علت محدودیت فضا، کار برای آتش نشانان برای خاموش کردن آتش بسیار سخت بود چرا که حادثه در محلی اتفاق افتاد که امکان تردد وسایط نقلیه سنگین فراهم نبود.
فرماندار کرمانشاه گفت: موضوع ایجاد خطوط ویژه خدمات رسانی در بافت فرسوده باید به صورت جدی پیگیری شود تا در هنگام وقوع چنین حوادثی نیروهای امدادی بتوانند در اسرع وقت به حل مشکل کمک کنند.
وی همچنین با قدردانی از همکاری مردم با نیروهای امدادی گفت: در چنین مواقعی اگر محل حادثه از حضور افراد غیرمسئول خالی بماند نیروهای امدادی بسیار روانتر و با سرعت بیشتری می توانند اقدام لازم را انجام و شرایط را به حالت عادی بازگردانند.
رنجبر در پایان و در خصوص علت دقیق وقوع حادثه نیز گفت: هنوز نظریه کارشناسان به صورت دقیق اعلام نشده و بنابراین نمی توان اظهارنظر دقیقی در این خصوص انجام داد.
در آتش سوزی گسترده ای که روز گذشته در بازار سنتی و بازر طلافروشی های کرمانشاه رخ داد و بیش از سه ساعت نیز به طول انجامید، حدود 40 مغازه دچار حریق 9 نفر نیز مصدوم شدند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.