محمدرضا پیرمنش روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، به نامگذاری سال های اخیر در حوزه اقتصادی اشاره و اظهار کرد: تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب بر مساله اقتصاد مقاومتی با نامگذاری هایی که انجام می دهند، بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه اقتصاد کشور نیاز به تحرک بیشتر دارد، گفت: تقویت تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به خارج یکی از راه هایی است که می توان بدینوسیله شعار سال را محقق و نظام اقتصادی را بهبود بخشید.
پیرمنش با یادآوری اینکه در طول سه سال اخیر اقدام های خوبی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور صورت گرفته است، گفت: نمی توان منکر زحمات دولت در این خصوص شد اما آنچه که مشخص است نیاز به تلاش و کار بیشتر است.
این استاد اقتصاد گفت: اگر می خواهیم شعار 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' را عملیاتی کنیم باید زیرساخت های آن را بیش از پیش فراهم و فرهنگ سازی لازم را نیز انجام دهیم.
وی استفاده از کالاهای ایرانی را گام بلند برای حمایت از تولید و اشتغال ایرانی عنوان و اظهار کرد: با این کار هم به اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کرده ایم و هم از ورشکستی واحدهای تولیدی کشور جلوگیری نموده ایم.
پیرمنش در پایان تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخل نیاز به فرهنگ سازی دارد که رسانه ها و بخصوص تریبون های نماز جمعه می توانند به خوبی در این عرصه نقش آفرینی نمایند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.