به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: شامگاه گذشته در پی تماس شهروندان کنگاوری با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد زورگیری با سلاح گرم، عوامل انتظامی شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: تمامی واحدهای تابعه و گشتهای انتظامی و نیز عوامل یگان امداد به محض دریافت خبر در مسیرهای خروجی شهر مستقر شدند تا سارق پیش از خروج از شهرستان دستگیر شود.

آمویی گفت: این سارق حرفه‌ای مسلح با مشاهده خودروهای پلیس، با خاموش کردن چراغهای خودروی خود با سرعت بسیار بالایی در خلاف جهت تردد خودروها تغییر مسیر داد و اقدام به فرار کرد.

وی عنوان کرد: متهم به دلیل عدم تمرکز حواس ناشی از استعمال مواد مخدر، در گردنه کجاوه شکن حوالی پاسگاه عزیزآباد از جاده منحرف شد و پس از واژگونی خودرو به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کرد.

آمویی افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه، مقادیری موادمخدر از نوع هرویین و شیشه و کارت شناسایی سارق کشف شد، همچنین طی استعلامهای صورت گرفته مشخص شد که متوفی چندین مورد سابقه سرقت و شرارت داشته است.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605492
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.