دکتر یوسف جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هرچه به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم حساسیت ها افزایش یافته و تکاپوی نامزدها برای موفقیت در این عرصه افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه امسال شاهد دو انتخابات همزمان (ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا) هستیم، افزود: هردوی آن ها در منظر خود دارای اهمیت و می تواند سرنوشت ساز و تعیین کننده باشد.
جلیلیان ادامه داد: یکی از ملاک هایی که در انتخاب نامزدها باید مدنظر باشد توانایی و جسارت آن ها در انجام کارها و ساماندهی امور است به گونه ای که اگر کاندیدایی این خصیصه را نداشته باشد به طور قطع از انجام سایر امور مهم نیز عاجر خواهد بود.
قاضی دادگاه اسلام آبادغرب همچنین نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را از بداخلاقی های انتخاباتی برحذر داشت و گفت: این کار علاوه بر آنکه می تواند تبعات حقوقی برای آن ها به همراه داشته باشد یقینا از اعتبار آن ها در نزد افکار عمومی نیز خواهد کاست.
وی یادآوری کرد: رقابتی ارزشمند و مفید است که در چارچوب قانون و به صورت سالم انجام شود و در این میان مردم بهترین تصمیم گیرنده خواهند بود تا با توجه به سوابق و توانایی نامزدها، بهترین ها را روانه شوراهای اسلامی شهر و روستای خود کنند.
جلیلیان، انتخابات ریاست جمهوری را نیز مهمترین انتخابات در کشور دانست و گفت: یقینا انتخاب اصلح ترین فرد، کشور را به سمت توسعه، موفقیت و پیشرفت سوق خواهد داد تا با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر اقتدار و صلابت آن افزوده گردد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.