حسین ویسمرادی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت بیش از 15 هزار دفترک معرفی شهرستان میان مسافران توزیع شده و با پخت و پز انواع سوغاتی ها و نانهای محلی در 21 سیاه چادر نصب شده در نقاط مختلف شهرستان به نحو شایسته از مسافران نوروزی استقبال شد.
وی با بیان اینکه در این مدت 147 خانوار با جمعیتی بالغ بر 764 نفر در شش باب واحد آموزشی در قالب 42 اتاق اسکان یافتند، تصریح کرد: بیشترین مسافران اسکان یافته از استانهای البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی بوده اند.
ویسمرادی اضافه کرد: در ایام نوروز امسال بیش از 230 میلیون ریال صنایع دستی در شهرستان روانسر به فروش رسیده است.
وی یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال در مجموع 389 هزار و 900 گردشگر و مسافر نوروزی وارد شهرستان روانسر شدند.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر روانسر با اشاره به میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی و مجموعه‌های گردشگری این شهرستان افزود: در این ایام در مجموع 105 هزار نفر از گوردخمه فرهاد، غار قوری قلعه و سراب روانسر بازدید به عمل آوردند.
فرماندار روانسر در پایان از همراهی و همدلی اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان که تمام تلاش و توان خود را برای اعتلای نام روانسر و ماندگاری هر چه بیشتر مسافران این شهرستان بکار گرفتند، قدردانی کرد.
غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر، تپه موسایی، سراب جابری، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهرستان روانسر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.