سلیمان محبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد افراد در قالب 14 هزار و 424 خانوار در مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش کرمانشاه اسکان پیدا کردند.
وی گفت: اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان طی ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل که 92 هزار و 568 نفر - روز بوده، بیش از 16 درصد رشد داشته است.
محبی یادآوری کرد: از مجموع مسافران اسکان یافته در مدارس، شهر کرمانشاه با اقامت 68 هزار و 723 نفر- روز بیشترین اسکان مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهرستان های جوانرود، سرپل ذهاب و قصرشیرین نیز پس از کرمانشاه در رده های دوم تا چهارم اسکان مسافران نوروزی در سطح اماکن اقامتی آموزش و پرورش قرار گرفتند.
وی افزود: برای نوروز امسال، 2 هزار و 200 کلاس درس در 220 آموزشگاه به همراه 15 خانه معلم برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده بود.
محبی در پایان اظهار کرد: مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش کرمانشاه از 26 اسفند تا پایان روز 12 فروردین پذیرای مسافران نوروزی بود و خوشبختانه اکثریت آن ها نیز از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.