به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری شهرستان دالاهو روز یکشنبه به نقل از مرادعلی تاتار افزود: تمام اقدامات و برنامه ها از جمله فراهم سازی مراکز اقامتی آموزش و پرورش ،خانه مسافر، خانه های بوم گردی، مهمانسراهای ادارات، نهادها و زائرسراها برای اسکان مسافران نوروزی از قبل در نظر گرفته شده و آماده پذیرای از مهمانان نوروزی است.
وی همچنین با توجه به مناسب شدن وضعیت آب و هوا پیش بینی کرد در هفته دوم نوروز آمار گردشگران نوروزی این شهرستان به چندین برابر آمار هفته نخست نوروز برسد.
تاتار در ادامه به جنگل ها و سراب های زیبا و بکر، اماکن مذهبی، تفریحی، منطقه گردشگری مانند ریجاب، مجموعه آثار قلعه یزدگرد، سراب قورچی باشی، سفرشاه، قلعه زنجیر و تختگاه جهانبخش، شالان و رودخانه های زمکان، هورو و بریشاه به عنوان ظرفیت ها و جاهای دیدنی و تفریحی این شهرستان اشاره کرد.
فرماندار دالاهو همچنین با بیان اینکه سه هزار نفر از موزه مردم شناسی این شهرستان بازدید کرده اند گفت:در این مدت 17هزار نفر گردشگر نیز از اماکن مذهبی، تاریخی و روستاهای هدف گردشگری دیدن کرده اند.
شهرستان دالاهو با 40 هزار نفر جمعیت در 100 کیلیومتری غربی استان کرمانشاه واقع شده و از نظر سرسبزی و آب یکی از مناطق بکر طبیعی استان کرمانشاه است.
3209/3033 تنظیم کننده: عباداله آذرگون** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.