مریم هاشمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مساله حفاظت از محیط زیست، طبیعت و کوچه و شهر از دیرباز مطرح بوده اما متاسفانه در برخی مواقع شاهد بوده ایم که به این موضوع بی توجهی شده است.
وی ادامه داد: هرچند در چند سال های اخیر گروه های مردمی تحت عنوان سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست شکل گرفته و به حفاظت از منابع طبیعی و نظافت بوستان ها و مراتع سبز می پردازند که اقدامی شایسته و در خور تحسین است.
هاشمی خاطرنشان کرد: اولین سود پاکیزه نگه داشتن طبیعت و محیط زیست به خود انسان ها بر می گردد که می توانند از هوا و محیطی سالم برخوردار شوند.
قهرمان ووشو جهان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی رعایت حفاظت از محیط زیست و نریختن زباله اهمیت بیشتری پیدا می کند، گفت: تمیز بودن شهر پیش چشم مهمانان نوروزی مساله بسیار مهمی است که هر شهروندی در هر نقطه ای از کشور باید به آن توجه کند.
وی گفت: تمیز بودن معابر شهری مسافران نوروزی را برای حضور بیشتر در آن شهر و یا سفر دوباره ترغیب می کند، کما اینکه کثیف بودن آن نیز موجب عدم میل و رغبت گردشگران و مهمانان نوروزی برای ماندن خواهد شد.
هاشمی در پایان اظهار کرد: تک تک ما در قبال محیط زیست و محیط پیرامون خود مسئولیت داریم که آن را پاکیزه نگه داریم تا زندگی سالم تری را برای خود و دیگران به ارمغان بیاوریم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.