علی محمد زورآوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دمای هوای امروز تمام نقاط استان بین یک تا سه درجه نسبت به روز گذشته و دمای فردا نیز حدود یک تا دو درجه نسبت به امروز گرمتر می شود.
وی افزود: امروز سومار با دمای 23 درجه بالای صفر و قصرشیرین با دمای 22 درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان هستند و هوایی کاملا بهاری دارند.
زورآوند ادامه داد: امشب نیز دمای هوا در اسلام آبادغرب و سنقر و کلیایی به حداقل یک درجه بالای صفر می رسد تا سردترین نقاط استان باشند.
وی همچنین حداکثر دمای هوای امروز شهر کرمانشاه را 16 درجه و حداقل آن را نیز سه درجه بالای صفر عنوان کرد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه از ورود سامانه بارشی جدید به جو استان در روزهای پایانی هفته تا اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: این سامانه از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده سبب بارندگی در اغلب مناطق استان می شود.
زورآوند یادآوری کرد: بارش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چندان چشمگیر نخواهد بود اما با تقویت این سامانه در روزهای جمعه و شنبه به شکلی گسترده تر موجب بارش در بیشتر نقاط استان می شود.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر 95 تا هفتم فروردین 96) بارش های استان به 342 میلی متر رسیده که نسبت به دوره بلند مدت تنها سه درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز حدود 35 درصد کاهش نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.