به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی روز یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات پیش رو یک امر مهم و ملی است و همه ما باید برای برگزاری مقتدرانه آن پای کار باشیم.
وی خاطرنشان کرد: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز به پایان می رسد و پیش بینی می شود تعداد آن ها از مرز هشت هزار نفر بگذرد.
شاه حسینی ادامه داد: اولویت اول استان تا پایان اردیبهشت، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است و مجریان انتخابات نیز باید اصل بی طرفی و قانونگرایی را سرلوحه خود قرار دهند.
کرم محمدی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه نیز در این جلسه گزارشی از روند ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه و اعلام کرد: به دلیل تقارن ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با تعطیلات عید نوروز، دبیرخانه ستاد، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان مربوطه حتی در روز عید نوروز نیز در محل کار حضور داشتند و از داوطلبان ثبت نام کردند.
وی گفت: خوشبختانه همه کارها طبق روال برنامه زمانبندی در حال انجام است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.