اردشیر رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی الهام بخش روح امید برای ملت ایران بخصوص جوانان است.
وی اظهار کرد: پیام های ارزشمند و تاریخ ساز رهبر معظم انقلاب در آغاز هر سال برای ملت ایران اسلامی همیشه باعث برکت، تحرک و نقطه عزیمت به سوی هدف های والای انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های گوناگون بوده است.
وی گفت: نامگذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نشان گر دیدگاه بلند و مسلط رهبر عالیقدر و درایت و تیزبینی معظم له در عرصه‌های ملی و بین المللی است.
مشاور استاندار کرمانشاه اظهار داشت: به طور یقین تلاش و عزم راسخ برای حل مساله اشتغال باعث زدودن سایر مشکلات تبعی و اجتماعی در جامعه خواهد بود.
رستمی با بیان اینکه پیام ارزشمند و موثر رهبری حاوی نکته های فراوان و عدیده ای برای مردم و مسئولان است، گفت: مدیران باید برای آبادانی و سرافرازی میهن اسلامیمان تلاش کنند تا در سایه این عزم ملی بتوانیم استقلال و آزادی این ملت را تعمیق و هر روز برگ زرین دیگری به افتخارهای همیشگی این نظام بیفزاییم.
وی افزود: این پیام حاوی روح امید، ایجاد فرصت های اشتغال به ویژه برای جوانان و دانش آموخته گان دانشگاه ها و رونق پایدار است که با برنامه ریزی دولت این امر مهم محقق خواهد شد.
وی اظهار داشت: استاندار کرمانشاه به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید و مدیر ارشد استان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های امید بخش رییس جمهوری با عزمی جدی و نگاهی مسئولانه و دلسوزانه موضوع تولید، اشتغال و بهبود فضای معیشت و کسب و کار را در قالب طرح های بزرگ و کوچک و بنگاه‌های تولیدی در دستور کار قرار داده است.
وی گفت: مدیریت جهادی و استفاده از فرصت ها و پتانسیل های مرزی و اقتصادی و تولیدی استان، آینده ای نیک و امیدوار را برای مردم کرمانشاه به دنبال دارد.
3012/8066/7079 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده :علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.