به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن سلیمانی روز یکشنبه به همراه اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه از روند آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات در فرمانداری کرمانشاه بازدید کرد.
وی در این بازدید با قدردانی از دست اندرکاران حوزه انتخابات خاطرنشان کرد: همه عوامل اجرایی و نظارتی تلاش می کنند تا در روز 29 اردیبهشت ماه انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کنند.
سلیمانی افزود: هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه هم براساس وظیفه ذاتی خود و در چارچوب قانون به وظایف خود عمل خواهد کرد.
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنین با مهم ارزیابی کردن جایگاه شوراها در مدیریت شهرها و روستاها، افزود: انتخاب افراد اصلح می تواند به ساختن شهر و دیارمان کمک کند.
فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز با تشریح عملکرد فرمانداری کرمانشاه در زمینه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در کرمانشاه وجود دارد.
وی افزود: در مجموع تا ساعت 16 روز روز گذشته یک هزار و 571 نفر در سطح شهرستان کرمانشاه ثبت نام کردند که 294 نفر آنها در شهرهای تابع و یک هزار و 277 نفر در روستاها ثبت نام کردند.
رنجبر خاطرنشان کرد: در شهر کرمانشاه نیز تاکنون 246 نفرثبت نام کرده‌اند که 24 نفر از آنها زن می باشند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.