به گزارش ایرنا، اسدالله رازانی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: ایران اسلامی در 29 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امسال همزمان در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
استاندار کرمانشاه افزود: انتخابات ریاست جمهوری شاید به نوعی مهم ترین انتخابات ملی کشور محسوب شود زیرا تمامی ایرانیان داخل و خارج کشور برای انتخاب یک نفر به عنوان رئیس جمهور کشور پای صندوق های رأی می روند.
وی در ادامه انتخابات شوراها را نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: در انتخابات شوراها مردم به پای صندوق های رأی می روند تا اعضای شورایی که قرار است شهر و یا روستای محل سکونتشان را اداره کنند را از بین نامزدهای موجود، انتخاب کنند.
وی خاطرنشان کرد: هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و در سرنوشت کشور بسیار اثرگذارند.
رازانی در ادامه به روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: این مرحله به ثبت نام داوطلبان حضور در شوراها اختصاص دارد و کسانیکه احساس می کنند در زمینه اداره امور شهر و روستا می توانند ایفای نقش نمایند در این انتخابات حضور پیدا کنند.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه بالغ بر یک هزار و 700 روستا و 31 شهر داریم که انتخابات شوراها در آن ها برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در ایام تعطیلات نوروزی در حال انجام است ولی با این وجود با استقبال بسیار مناسبی روبرو شده و این روند با آرامش و بدون مشکل خاصی در حال برگزاری است.
رازانی در پایان از داوطلبان خواست هر چه زودتر ثبت نام کنند و این کار مهم را به روز آخر که ششم فروردین ماه است موکول نکنند.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.