به گزارش خبرنگار ایرنا؛ داریوش رستم آبادی روز چهارشنبه در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه واقع در فرمانداری اظهار کرد: خوشبختانه تمهیدات لازم برای ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کرمانشاه به خوبی فراهم شده است.
وی افزود: از ابتدای کار ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات تا ساعت 11 پیش از ظهر دوم فروردین هزار و 350 داوطلب حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.
به گفته رستم آبادی، هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با دقت و حساسیت لازم و در چارچوب قانون به وظیفه خود عمل می کند.
فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه هم با ارایه گزارشی از آخرین تمهیدات اندیشه شده برای ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه گفت: خوشبختانه همکاران ما در این روزهای تعطیل با تمام توان در حال خدمت هستند و کار ثبت نام از داوطلبان محترم به خوبی پیش می رود.
دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در سطح کشور برگزار می شود.
چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
در دوره قبل آرا مردم استان کرمانشاه از هزار و 827 شعبه شامل 847 شعبه در مناطق شهری و 980 شعبه در مناطق روستایی جمع آوری شد.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان کرمانشاه یک میلیون و 952 هزار و 434 نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و 2 هزار و 622 روستا سکونت دارند.
بیش از پنج هزار نفر اکنون عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه هستند.
7457/3033 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.