سرهنگ محمدرضا آمویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی و تعامل بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان کرمانشاه وجود دارد برای 10نفر از عوامل درگیری در بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه قرار بازداشت یک ماهه صادر شده و همگی این افراد روانه زندان مرکزی این شهر شدند.
او گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با اقتدار با افرادی که بخواهند قدرت نمایی کنند و نظم و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد جدی و قانونی می کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مورد موضوع درگیری نیز با بیان اینکه روز دوشنبه 30اسفند خبر درگیری در یکی از محلات شهر کرمانشاه به مرکز فوریت های پلیس 110کرمانشاه اعلام شد گفت: پس از اطلاع پلیس، بلافاصله ماموران در کمترین زمان خود را به محل رساندند و با صحنه درگیری و زد و خورد مواجه شدند.
سرهنگ آمویی اضافه کرد: در این درگیری که 10نفر از منازعین براثر زد و خورد زخمی شده بودند برای درمان به یکی از مراکز درمانی شهر کرمانشاه جهت مداوا اعزام شدند که در این مرکز هم باز منازعین با هم درگیرمی شوند و ماموران پلیس هم بلافاصله پس از شناسایی عوامل درگیری سریعا همه آنها را دستگیر کرد.
به گفته او در این درگیری 10 نفر توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.
گفتنی است فیلمی کوتاهی از درگیری این افراد در فضای مجازی منتشر شده است.
شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون تن جمعیت مرکز استان کرمانشاه است.
3033انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.