پرویز ایده پور روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در روز اول ثبت نام 35 نفر و در روز دوم هم 50 نفر با حضور در فرمانداری و بخشداری های تابعه برای حضور در انتخابات نام نویسی کردند.
فرماندار پاوه افزود: از 50 تن داوطلب امروز هفت نفر برای رقابت در انتخابات شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره و 43 نفر نیز برای رقابت در انتخابات روستاهای شهرستان در سه بخش مرکزی، نوسود و باینگان ثبت نام کردند.
فرماندار پاوه افزود: از 85 نفر ثبت نام شده برای انتخابات 83 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.
***
*سنقروکلیایی- فرماندار سنقر و کلیایی گفت: در دومین روز از ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 نفر در این شهرستان ثبت نام کردند که در مجموع، تعداد داوطلبان تاکنون به 50 نفر رسیده است.
یاور محمدی روز سه شنبه به ایرنا افزود: نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی، صبح دیروز همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شد که تا پایان دومین روز، مجموع داوطلبان برای شورای شهر سنقر و سطر 15 نفر، مجموع داوطلبان شوراهای روستاهای بخش مرکزی 24 نفر و مجموع داوطلبان شورای روستاهای بخش کلیایی هم به 11 نفر رسید.
وی با بیان اینکه داوطلبان، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، افزود: نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز یکشنبه مورخ 6 فروردین در ستاد انتخابات فرمانداری و بخشداریهای مرکزی و کلیایی ادامه خواهد داشت.
7448/8066/7446 خبرنگاران: محمدهادی زامیاد و هادی رنجبر** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.