به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار لطفعلی پاکباز روز دوشنبه به همراه فرمانده هنگ مرزی پاوه لحظه تحویل سال نو را در کنار سربازان و درجه داران در نقطه صفر مرزی باینگان از توابع این شهرستان سپری کرد.
وی با تبریک سال نو گفت: ما هر ساله و به رسم ادب و به منظور قدردانی از زحمات نیروهای دلاور و مرزبان در ایام تحویل سال نو در یکی از پاسگاه های مرزی حضور پیدا می کنیم و سال جدید را در کنار سربازان و درجه داران می گذرانیم.
فرمانده مربانی استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: نیروهای مرزبانی در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای حفظ و تقویت امنیت پایدار در مرزهای کشور و حفاظت و صیانت هر چه بیشتر از مرزهای کشور با تلاش کنند.
سردار پاکباز، حضور فرماندهان در کنار سربازان و درجه داران را موجب افزایش و تقویت انگیزه خدمت و امنیت پایدار در مرزهای کشور دانست.
فرمانده مرزبانی کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی و به ویژه مرزبانی استان برای سال جدید برنامه های خوبی برای تقویت امنیت مرزهای استان در دستور کار دارد، اظهار امیدواری کرد: این نیرو بتواند با اقدام وعمل خودمان این امنیت مثال زدنی که در این جغرافیا از مرزهای جمهوری اسلامی هست، تداوم پیدا کند.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و دارای 84 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.
7448/8066 خبرنگار: محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.