رضا محمودیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با توجه به اخطاریه هواشناسی تمامی دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران از 2 روز قبل در آماده باش بودند.
وی افزود: این بارندگی ها باعث کندی تردد خودروها در تمامی محورهای برون شهری استان کرمانشاه شد که با تلاش ماموران پلیس راه و راهداری این مشکل نیز برطرف شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بارندگی های روز گذشته منجر به ریزش کوه در منطقه شاهو و مسدود شدن یک مسیر در منطقه سرفیروزآباد شد، گفت: ریزش کوه در شاهو به یک دستگاه خودرو آسیب وارد کرد و منجر به مصدومیت جزیی 2 نفر شد.
محمودیان با بیان اینکه ماموران پلیس راه، راهداری و هلال احمر اکنون در جاده های استان مستقر هستند، تاکید کرد: اکنون تمامی راهی اصلی و روستایی استان باز هستند و مشکلی در راه های استان مشاهده نمی شود.
وی با اشاره به اینکه بارندگی ها تا آخر هفته ادامه دارد، اظهار داشت: تمامی دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران در روزهای آینده نیز در آماده باش کامل هستند تا با مشکل احتمالی مقابله کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به قراردادی که با هوانیروز ارتش منعقد شده است، بالگردهای این یگان در مواقع بحران تحت کنترل مدیریت بحران در خواهند آمد و به امداد رسانی خواهند پرداخت.
محمودیان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه بارندگی های اخیر جان دوباره به کشاورزی کرمانشاه بخشید، گفت: از روز گذشته به صورت میانگین در سطح استان 60 میلیمتر باران بارید که بسیار مطلوب بود.
8066/7445 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.