به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور، ضمن دعوت از خیران در حمایت از نیازمندان اظهار کرد: هر مبلغی که در قالب کمک به نیازمندان باشد در واقع کمک به خودتان بوده لذا انتظار می‌رود کسانی که توانایی مالی بالایی دارند افراد بی ‌بضاعت و نیازمند را در این روزهای آخر سال حمایت کنند.
حجت الاسلام ایوبی ادامه داد: امام راحل در تمام ابعاد مختلف دستگیری فقرا را به صورت آبرومندانه همراه با حفظ شرافت و حیثیت آن‌ها انجام می‌داد لذا انتظار می‌رود کسانی که از توانایی مالی بالایی برخوردارند با رعایت تمامی اصول یاری‌گر نیازمندان باشند.
امام جمعه کنگاور در ادامه اظهار داشت: خانواده ها در امر ازدواج جوانان از مهریه های سنگین خودداری کرده و آداب و رسوم ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) را سرلوحه ازدواج جوانان خود قرار دهند.
حجت الاسلام ایوبی تصریح کرد: اگر ازدواج بر مبنای معنویت عفو و محبت باشد کانون یک خانواده گرم و آرامش در آن احساس می شود و ازدواج باعث دلگرمی خانواده خواهد شد.
وی گفت: مهریه سنگین، سخت گیری کردن، تاکید بر تجمل گرایی، برگزاری آیین های باشکوه عروسی و ملاک قرار دادن ثروتمندی و دارایی وسیله خوشبختی جوانان نیست و گاها باعث از هم پاشیدن کانون گرم خانواده ها می شود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.