محمود فخری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عزیزی مشکوک به وجود پرده ای در دور شکم بود به تشخیص پزشکان به اتاق عمل برده شد که بار اول به دلیل شرایط جسمانی عمل نشد اما بار دوم مورد عمل جراحی قرار گرفت.
وی با اشاره اینکه عزیزی در طول 9 سال بستری بودن در این بیمارستان بی حرکت بوده است، گفت: این اولین عمل جراحی بود که بر روی وی صورت گرفت اما وضعیت جسمانی او بعد از این عمل تغییری نکرده است.
مدیر داخلی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در ادامه وضعیت جسمانی عزیزی را نامساعد توصیف کرد و گفت: او بعد از انجام عمل جراحی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان برگشته و همچنان تحت مراقبت پزشکان است.
فخری، شایعه درگذشت این شاعر انقلابی را رد کرد و افزود: وضعیت جسمانی آقای عزیزی نسبت به قبل هیچ تغییری نکرده و نمی شود در مورد آینده شرایط جسمانی او نظری داد.
احمد عزیزی پانزدهم اسفند ماه سال 1386 که به علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان بستری شد، دارای آثاری نظیر کفش های مکاشفه، شرجی آواز، خوابنامه و باغ تناسخ، ترجمه زخم، باران پروانه، رودخانه رؤیا، ملکوت تکلم و سیل گل سرخ است.
رهبر معظم انقلاب نیز در سال 1390 و در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) از وی عیادت و بر رسیدگی به وضعیت این شاعر آئینی تاکید کردند.
احمد عزیزی چهارم دی ماه سال 1337 در سرپل ذهاب کرمانشاه به دنیا آمد و از 15 اسفند 1386 تاکنون بر اثر اختلال کلیوی در حالت اغما به سر می برد.
وی آثار شعر و نثر ادبی متعددی دارد و شاعری با سبک منحصر به فرد است که این سبک به صورت مثنوی در کفش های مکاشفه او جلوه کرده ‌است.
تمایل سبک وی به معنویت و عرفان اسلامی با فرم جدیدی از مثنوی، ملهم از مثنوی مولوی، در شعر معاصر بی‌نظیر است، این سبک تاثیر بسیار زیادی در شعر معاصر گذاشته ‌است.
اشعار عزیزی با عرفان اسلامی آمیختگی دارد و تمجید از اهل بیت در بیشتر آثارش موج می‌زند.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.