آرش رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آنچنان که سازمان نوسازی و بهسازی وعده داده تمام تلاش ما براین است که این دفتر تا پایان امسال در بافت فرسوده شهر تشکیل شود.
وی در مورد علت تاخیر در راه اندازی دفاتر تسهیل گری ادامه داد: اختلاف نظراتی در سطح ملی برای راه اندازی این دفاتر وجود داشت و اکنون وزارت راه و شهرسازی بر راه اندازی این دفاتر تاکید فراوان دارد.
مساحت بافت فرسوده کرمانشاه هزار و 228 هکتار است که 12 درصد مساحت این شهر را با جمعیتی حدود 250 هزار نفر تشکیل می دهد.

** بودجه 1200 میلیارد تومانی شهرداری
شهردار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری کرمانشاه 12 هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: در بحث نقدینگی 20 درصد نسبت به سال جاری کاهش داشته ایم.
وی با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری کرمانشاه هشت هزار میلیارد ریال بوده، افزود: برای نخستین بار منابع غیرنقدی به شهرداری کرمانشاه اضافه شده که از همین رو سقف بودجه سال آینده افزایش یافته است.
به گفته این مسوول، پروژه های مهم و عمرانی از جمله تقاطع های غیرهم سطح و ایجاد بوستان جنگلی سراب قنبر برای اختصاص بودجه سال آینده در اولویت قرار دارند.

**کرمانشاه دارای شهربازی می شود
رضایی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه کرمانشاهیان در تابستان آینده یک شهربازی خواهند داشت گفت: مدرن و به روز شدن شهربازی کرمانشاه سه سال زمان می برد که این برنامه از شهریور آینده آغاز می شود.
حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه ساکن هستند.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.