به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان سفر دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی به استان کرمانشاه در روز 19 بهمن امسال، جمعی از کارکنان موسسه ثامن الحجج در محل سخنرانی او در اتاق بازرگانی کرمانشاه حضور یافته و خواستار تعیین تکلیف خود شدند.
استانداری کرمانشاه نیز پیش از سفر دکتر سیف مکاتبات متعددی با مسوولان بانک مرکزی در جهت تعیین تکلیف این کارکنان انجام داد و در جریان سفر رییس کل بانک مرکزی این موضوع از طریق استاندار و مسوولان استانی بازهم به او یادآور شد.

**جذب نیروهای موسسه در بانک پارسیان
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه ‌گذاری استانداری کرمانشاه که به صورت مستقیم پیگیر مشکلات کارکنان موسسه ثامن الحجج است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مجموعه استانداری کرمانشاه به ویژه شخص استاندار و معاونت هماهنگی امور اقتصادی پیگیر مشکلات کارکنان این موسسه بوده و چندین بار مکاتبه با مسوولان بانک مرکزی انجام شده است.
شریف خسروی، با بیان اینکه مجموعه استانداری کرمانشاه دغدغه وضعیت کارکنان این موسسه را دارد، افزود: در جریان سفر دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی به استان این موضوع با او در میان گذاشته شد و خوشبختانه به درخواست استان به صورت مکتوب جواب داده شده است.
او گفت: در جوابیه بانک مرکزی آمده که موسسه ثامن الحجج اکنون در حال تصویب است و براساس آنچه مسوولان بانک مرکزی در این مکاتبه قید کرده اند این موسسه زیرنظر بانک مرکزی نیست و از کارکنان موسسه خواسته اند برای دفاع از حقوق آنها و سپرده گذاران هرگونه اطلاعاتی که در دسترس دارند در اختیار بانک مرکزی قرار دهند.
در نامه بانک مرکزی همچنین آمده است با پیگیری های استانداران استان های مختلف کشور از جمله دکتر رازانی استاندار کرمانشاه، 2 هزار و 700 نفر از کارکنان موسسه ثامن الحجج در سطح کشور در آزمون استخدامی اختصاصی بانک پارسیان که 27 آبان امسال برگزار شد، شرکت کردند و افرادی که در این آزمون قبول شده اند بعد از طی مراحل اداری و گزینش در بانک پارسیان استخدام می شوند.
وی اظهار کرد: مسوولان استان کرمانشاه و دستگاه های نظارتی و دستگاه های امنیتی همچنین به شدت مراقب دارایی های مردم در این موسسه هستند و اجازه نمی دهند حقوق کسی در این ارتباط ضایع شود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.