علی محمد زورآوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ادامه استقرار موج ناپایدار در جو منطقه، انتظار می رود تا عصر روز یکشنبه (15 اسفند) شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارندگی در نقاط مختلف استان باشیم.
وی افزود: بارش در نواحی شمالی و شمالغرب استان بخصوص اورامانات از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و می توان گفت تمرکز عمده بارش در شهرستان هایی مثل پاوه، جوانرود و روانسر است.
زورآوند ادامه داد: البته بارش برف برای مناطق سردسیر و مرتفع نواحی اورامانات هم طی امشب دور از انتظار نیست.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در خصوص دمای هوا نیز گفت: در شهر کرمانشاه دمای هوا امروز در گرمترین حالت به 13 درجه و امشب نیز در سردترین حالت به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی گفت: سومار امروز با دمای 21 درجه بالای صفر گرمترین نقطه و امشب نیز دالاهو و سنقر و کلیایی با دمای یک درجه بالای صفر سردترین نقاط استان خواهند بود.
زورآوند در پایان اظهار کرد: پیش بینی می شود دمای هوا در نقاط مختلف استان طی امروز یک تا دو درجه نسبت به روز گذشته کاهش داشته باشد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.