منصور کیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کشتی بین المللی اوکراین از روز گذشته آغاز شد و در روز نخست رقابت ها افضلی در کشتی آزاد طلا گرفت و بهشتی هم مدال نقره کشتی فرنگی را کسب کرد.
وی ادامه داد: رضا افضلی که به عنوان نماینده وزن 74 کیلوگرم تیم رعد پدافند هوایی در مسابقات اوکراین حضور پیدا کرده بود پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با کشتی گیری از اوکراین مسابقه داد و توانست 10 بر صفر صاحب پیروزی شود.
کیانی افزود: کشتی گیر کرمانشاهی در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیری از آمریکا رفت و توانست در دیداری سخت با حساب هفت بر پنج پیروز و به مسابقه فینال صعود کند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: افضلی در دیدار فینال برابر کشتی گیری از کشور بلاروس نیز با حساب هشت بر صفر پیروز شد و مدال طلا را به گردن آویخت.
وی همچنین در خصوص مسابقات شیرزاد بهشتی فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم نیز گفت: وی در دیدار نخست خود با حساب سه بر صفر از سد کشتی گیر بلاروس گذشت و در دور دوم نیز پنج بر صفر کشتی گیر اوکراینی را شکست داد.
کیانی ادامه داد: فرنگی کار کرمانشاهی تیم رعد پدافند هوایی در دیدار نیمه نهایی مقابل کشتی گیری از کشور میزبان قرار گرفت و توانست با پیروزی چهار بر یک به دیدار فینال صعود کند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه یادآور شد: در دیدار نهایی وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی بهشتی با کشتی گیری از اوکراین مسابقه داد ولی با قبول شکست 4 بر یک به مدال نقره و کسب عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.
وی در پایان اظهار کرد: حامد رشیدی دیگر آزاد کرمانشاهی نیز در این رقابت ها حضور دارد و امروز به عنوان نماینده وزن 70 کیلوگرم تیم رعد پدافند هوایی به روی تشک می رود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.