منصور کیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهبازی در وزن 46 کیلوگرم، زارع در وزن 76 کیلوگرم و قیاسی در وزن 85 کیلوگرم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده اند.
وی یادآور شد: در اوزان 46 و 76 و 85 کیلوگرم به جز شهبازی، زارع و قیاسی هر کدام سه کشتی گیر دیگر نیز از استان های مختلف حضور دارند.
کیانی یادآوری کرد: اردوی تیم ملی از هشتم اسفند در خانه کشتی قزوین آغاز شده و تا پانزدهم همین ماه ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه 42 کشتی گیر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران حضور دارند، گفت: غلامرضا محمدی هدایت آزادکاران نوجوان ایران را برعهده دارد.

** یک مقام سومی برای فرنگی کار کرمانشاهی در مسابقات آزاد کشور
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه به برگزاری مسابقات عمومی کشتی فرنگی نوجوانان کشور اشاره و اظهار کرد: آرمین جاویدفر فرنگی کار کرمانشاهی توانست مقام سوم ایرن رقابت ها را کسب کند.
کیانی با بیان اینکه جاویدفر در وزن 58 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده است، یادآوری کرد: کشتی گیران خوزستانی و مازندرانی نیز دوم و سوم شدند.
وی افزود: حسن رنجبرپور دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این مسابقات بود که نتوانست به مقامی بهتر از هشتمی دست یابد.
کیانی در پایان اظهار کرد: این رقابت ها در خانه شماره 2 کشتی تهران و با حضور بیش از 120 کشتی گیر از سراسر کشور برگزار شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.