علیرضا ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسکن مهر مهرآوران (غم تسلی) 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: مسکن مهر مهرآوران با 412 واحد آماده واگذاری می باشد که با اجرای محوطه سازی، این واحدها به مردم محله غم تسلی که از قشر محروم و ضعیف جامعه هستند، تحویل داده خواهد شد.
وی گفت: پس از پایان فصل سرما پیمانکار مربوطه عملیات محوطه سازی را آغاز خواهد کرد و انشاالله امیدواریم تا پایان خرداد 96 خانه ها تحویل صاحبان آنها داده شود.
فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن و به بهره برداری رسیدن آخرین طرح مسکن مهر شهرستان کنگاور(مهرآوران) تاکنون بیش از 10 جلسه استانی و شهرستانی برگزار شده و انجام دادن دستگاه ها به تعهدات خود خروجی آخرین جلسه در این زمینه بوده است.
محله غم تسلی در غرب شهر کنگاور واقع شده که دارای بافت بسیار فرسوده و صعب العبور با شیب زیاد است و به علت آسیب پذیری بالا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، متحمل خسارات مالی و جانی سنگینی خواهد شد که در این راستا پس از بازدید وزیر مسکن و شهرسازی در سال 87 و تایید وی جا به جایی در محل جدید مورد تصویب قرار گرفت.
عملیات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال 87 آغاز شد که به لحاظ پیچیدگی های خاص خود تاکنون به بهره برداری کامل نرسیده است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.