به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ 'رضا شیرزادی' اعلام کرد: مأموران یگان فوریت های پلیسی 110 این شهرستان اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه دو مرد جوان در منزل شخصی اقدام به پخش و توزیع مواد مخدر در سطح شهر کرمانشاه می کنند، دریافت کردند، برهمین اساس رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و اکیپی ویژه و تخصصی از مأموران یگان فوریت های پلیسی 110 این شهرستان برای بررسی وارد عمل شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل پلیس 110 پس از اخذ مجوز قضایی با کار اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن محل، مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پیکان با دو نفر سرنشین به مکان مورد نظر مراجعه و پس از مدتی از محل خارج شدند، لذا با شگردهای خاص پلیسی خودروی متهمان متوقف شد.
سرهنگ شیرزادی ادامه داد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس با سلاح سرد به مأموران حمله ور شدند اما پیش از هرگونه اقدام خطرناکی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
وی در ادامه اظهارداشت: ماموران در بررسی از منزل متهمان سه کیلوگرم مواد مخدراز نوع هروئین، یک تیغه شمشیر، یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ که به طرز ماهرانه ای در داخل منزل جاسازی شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند و به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ شیرزادی با احتمال اینکه عاملان تهیه و توزیع این باند وسعتی بیش از این داشته باشند، گفت: تحقیقات و کار اطلاعاتی برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با این باند کماکان ادامه دارد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.