علی محمد زورآوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق پیش بینی های بعمل آمده تا پایان هفته به طور میانگین روزی یک تا دو درجه به دمای روزانه و شبانه استان افزوده می شود.
وی ادامه داد: گرمترین شهرستان استان طی روز جاری قصرشیرین و گیلانغرب با دمای 20 درجه بالای صفر است.
زورآوند گفت: دمای امروز شهر کرمانشاه نیز در گرمترین ساعت به 15 درجه بالای صفر و امشب در سردترین حالت به چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه از زیرصفر رفتن دمای هوا در هشت شهرستان استان خبر داد و گفت: کرمانشاه، روانسر، اسلام آبادغرب، کنگاور، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و دالاهو مناطقی هستند که برای امشب دمای زیر صفر را تجربه می کنند.
وی یادآور شد: سردترین شهرستان استان طی امشب اسلام آبادغرب و کنگاور با دمای هفت درجه زیر صفر خواهد بود، ضمن اینکه دمای هوای شبانه سنقر و کلیایی و دالاهو نیز تا 6 درجه زیر صفر کاهش پیدا می کند.
زورآوند افزود: براساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، شرایط پایدار و بدون بارش مستقر در جو منطقه همچنان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت اما در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد ورود سامانه بارشی به جو استان خواهیم بود.
وی در پایان میانگین بارش های سال زراعی جاری (اول مهر تا هشتم آبان) را میانگین بارش های سال زراعی جاری در استان (اول مهر تا سوم اسفند) را 198 میلیمتر عنوان کرد و گفت: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در همین مدت که 450 میلی متر بود، 56 درصد و در مقایسه با میانگین بلندمدت نیز 27 درصد کاهش نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.