منصور کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آرمین جاویدفر و معین دلفانی کشتی گیران دعوت شده کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان و سعید عزیزی نیز کشتی گیر دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان ایران هستند.
وی خاطرنشان کرد: عزیزی در وزن 66 کیلوگرم، جاویدفر در وزن 58 کیلوگرم و دلفانی نیز در وزن 100 کیلوگرم تیم های جوانان و نوجوانان ایران حضور دارند.
کیانی با اشاره به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران گفت: این اردو با حضور سعید عزیزی به مدت 10 روز و از نهم تا نوزدهم اسفند در سرسرای شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه 17 نفر در این اردو حضور دارند، گفت: در وزن 66 کیلوگرم به جز عزیزی کشتی گیر کرمانشاهی، یک کشتی گیر دیگر از استان خوزستان نیز حضور دارد.
وی در ادامه به برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان نیز اشاره و اظهار کرد: این اردو نیز با حضور آرمین جاویدفر و معین دلفانی از 12 تا 24 اسفند در استان بوشهر برگزار می شود.
کیانی با بیان اینکه 43 کشتی گیر به اردوی تیم نوجوانان دعوت شده اند، گفت: در وزن 58 کیلوگرم که جاویدفر حضور دارد چهار کشتی گیر دیگر و در وزن 100 کیلوگرم که دلفانی نیز دعوت شده، پنج کشتی گیر دیگر نیز حضور دارند.
وی در پایان از حمید باوفا به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان و علیرضا لرستانی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان فرنگی ایران نام برد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.