محمد سهراب بیگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماندانا میرزاده، هیوا افضلی و نادیا تالانک سه ورزشکار کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان دعوت شده اند.
وی ادامه داد: میرزاده در بخش کایاک و افضلی و تالانک نیز در بخش کانو کانادایی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
سهراب بیگ خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان از امروز (هفتم اسفند) آغاز و تا روز بیست و پنجم همین ماه ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه 9 قایقران در بخش کایاک و هفت قایقران نیز در بخش کانوکانادایی حضور دارند، افزود: این اردو در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
وی همچنین از سونیا نوری زاد به عنوان سرمربی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران یاد کرد.
سهراب بیگ در ادامه با اشاره به حضور دو قایقران کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا رشته اسلالوم (آب های خروشان) که به میزبانی تایلند برگزار می شود، اظهار کرد: امیرمحمد فتاح پور و دنیا محمدی دو نماینده کرمانشاه در این رقابت ها هستند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: فتاح پور و محمدی امروز و فردا (هفتم و هشتم) در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان می روند و با توجه به آمادگی خوبی هم که دارند شانس کسب مدال را دارند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.