به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان عصر پنجشنبه در میان استقبال حاضران در تالار انتظار شهر کرمانشاه، حکم سید ارسلان حسینی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به او داد و با اهدای لوح یادبودی هم از مجتبی جوهری مدیرکل پیشین و صابر رحیمی سرپرست این اداره کل قدردانی نمود.
سه تن از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، جمع زیادی از مردان و زنان ورزشکار، مربی، داور و پیشکسوتان این عرصه و اعضای سازمان های مردم نهاد در این جلسه تودیع و معارفه حضور داشتند.
مجتبی جوهری ابتدای این مراسم پشت تریبون رفت و با حلالیت طلبیدن از همه همکاران خود و اهالی حوزه ورزش و جوانان استان گفت: هرآنچه در توان داشتم برای این حوزه انجام دادم و از کسانی هم که با بنده همکاری کردند قدردانی می کنم اگرچه معتقدم کارهای به زمین مانده هم وجود دارد.

**ورزش، معرف استان کرمانشاه
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه افزود: ورزش بزرگترین و رساترین معرف برای استان کرمانشاه است و باید ورزش در اولویت حمایت مجموعه مدیریتی استان قرار گیرد.
او ظرفیت ورزش در استان را بسیار بالا دانست و گفت: در سه سال اخیر میزبان هفت مسابقه بین المللی، 43 مسابقه معتبر ملی، 17 اردوی تیم های مختلف ملی بوده ایم و 260 کارگاه ملی هم در استان برگزار شده است.
او توسعه ورزش در کرمانشاه را منجر به توسعه سایر بخش ها دانست و افزود: استان از نظر زیرساخت ها و ورزشکاران از وضعیت خوبی برخوردار است و بسترها برای تقویت و توسعه این حوزه فراهم است.
جوهری به افتتاح 17 پروژه عمرانی ورزشی در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: 6 پروژه دیگر آماده افتتاح است.
او به افزایش هفت سانتی متری فضاهای ورزشی استان در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: قبلا سرانه فضاهای ورزشی استان 62 سانتی متر بود که اکنون 69 سانتی متر افزایش یافته است.

** همه برای توسعه ورزش باید کمک کنند
مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز به عنوان سخنران پایانی مراسم معرفی خود با قدردانی از حسن نیت وزیر ورزش و جوانان و معاونانش و همچنین استاندار کرمانشاه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در انتصابش به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تمام تلاش خود را برای تقویت و توسعه ورزش استان به کار خواهم برد.
سید ارسلان حسینی حوزه ورزش را بسیار گسترده دانست و افزود: این گستردگی باعث فراموشی حوزه جوانان شده اما تلاش می کنم به موازات ورزش، حوزه جوانان را نیز تقویت کنم.
او رویکرد برنامه های خود را مبتنی بر اخلاق و تکریم انسانی دانست و افزود: برای اینکه بخواهیم در این حوزه به اهداف خود برسیم باید یکدل و هماهنگ تلاش کنیم.
او با بیان اینکه مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی آسیب های روحی و روانی بسیاری دیدند، تاکید کرد که باید نشاط و شادابی را در استان ایجاد کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از این استان به عنوان ورزش خیز و پهلوان خیز نام برد و گفت: مسوولان وزارت ورزش و جوانان باید ورزش این استان را ویژه ببینند.
حسینی با بیان اینکه اکنون 64 هزار ورزشکار سازماندهی شده در 48 هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند، گفت: رقم واقعی ورزشکاران استان 250 هزار نفر است که باید برای سازماندهی این تعداد ورزشکار برنامه ریزی کنیم.
او از جوانان نیز به عنوان فرصت بسیار گرانبها در راستای توسعه کشور نام برد و گفت: اگر به این حوزه توجه نکنیم با بحران مواجه می شویم.
او ورزش استان را نیازمند تلاش مضاعف همه علاقه مندان به این حوزه دانست و گفت: باید کیانوش رستمی های زیادی تربیت کنیم و در هر رشته ورزشی چندین ورزشکار سرآمد ملی و جهانی داشته باشیم.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.