جعفر همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد سرکشی از سوی استاندار، معاونان و مشاوران استاندار، فرمانداران و معاونان آن ها و بخشداران کرمانشاه صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در حوزه شهرستان کرمانشاه تعداد سرکشی ها به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز به 132 مورد می رسد.
همتی یادآوری کرد: سرکشی مداوم از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان یکی از برنامه های اصلی آقای رازانی استاندار است که به صورت تقریبا هر دو هفته یکبار انجام می شود.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: استانداری کرمانشاه و شخص آقای رازانی سال گذشته از سوی مدیریت بنیاد شهید وزارت کشور به دلیل توجه به خانواده های شهدا و جانبازان و سرکشی مداوم از آن ها مورد تجلیل قرار گرفت.
وی گفت: همچنین در سطح دستگاه های حاکمیتی استان در سال گذشته، فرمانداری کرمانشاه بهترین عملکرد را در خصوص سرکشی از خانواده های شهدا داشت و از آقای رنجبر با اهدای لوح تجلیل شد.
همتی در پایان و با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده های شهدا و سرکشی از آن ها جزو وظایف ذاتی مدیران و مسوولان است، گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های آن عزیزان است.
استان کرمانشاه بالغ بر 9 هزار و 800 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.