سرهنگ عنایت فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا، در مدت زمان یاد شده 12 هزار و 487 متر پارچه، 576 عدد شامپوی خارجی، 30 هزار و 920 عدد صابون خارجی، 2 هزار و 333 قلم داروی انسانی، 36 هزار و 604 قلم لوازم آرایشی، 91 هزار و 300 نخ سیگار، 2 هزار و 800 بسته توتون و تنباکو و 37 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کالا و مواد مخدر در مرزی قصرشیرین کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذر، همسو با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 430 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان مرزی توقیف و به توقفگاه منتقل شدند.
وی از دلایل توقیف این وسایط نقلیه را سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک عنوان کرد.
رییس پلیس قصرشیرین با قدردانی از همکاری مردم با پلیس برای اجرای موفق طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد نظم و برقراری امنیت عمومی در جامعه، اظهارداشت: رضایت مردم و مسوولان از اجرای این طرح ، نشان از موفقیت پلیس دارد و از مردم درخواست می شود همانند گذشته پلیس را در اجرای برقراری امنیت و آرامش همراهی کنند.
سرهنگ فلاحی، از اقشار مختلف مردم خواست برای جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری، در صورت مشاهده اعمال مجرمانه از سوی برخی افراد، گزارش خود را از طریق تماس با شماره تلفن های 197 و 110به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی ، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.
7097/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.