کرمعلی زارعی روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه با وجود همه این کاستی‌ها در گذشته، تامین زیرساخت‌ها و امکانات از تعهدات و وظایف حاکمیتی است، افزود: حقوق مردم و ساکنان این شهرک‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
زارعی از ادارات خدمات رسان خواست تا عقب افتادگیهای موجود را جبران نمایند و به کارها سرعت بیشتری دهند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در زیرساخت‌های مسکن مهر دچار مشکل هستیم انتظار می‌رود تا ادارات مرتبط به تعهدات خود دراین رابطه عمل نمایند.
***
کنگاور- کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پایگاه پژوهشی معبد آناهیتا بازدید کرده و در جریان آخرین اقدام های انجام شده در این معبد قرار گرفتند.
از حدود یک ماه پیش اقدام های پایگاه پژوهشی معبد آناهیتا آغاز شده است.
مسیر گردشگری، پاک سازی سنگ نوشته ها، کارگاه سنگ تراشی و ساختمان باجه بلیط فروشی امروز مورد بازدید کارشناسان میراث فرهنگی قرار گرفت.
در سال جاری برای ساماندهی معبد آناهیتا کنگاور 10 میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی اختصاص یافته است.
***
*هرسین - ستاد تسهیل سفرهای نوروزی 96 شهرستان هرسین آغاز به کار کرد و کمیته های تخصصی و اعضای آن مشخص شدند.
معاون فرماندارهرسین روز چهارشنبه در اولین جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار داشت: وظیفه اصلی کمیته ها پذیرایی، ارایه خدمات متناسب و استقبال از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی می باشد که می بایست با برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت ها این امر مهم را محقق ساخت.
نجف میرزا حسینی افزود: در این راستا از ظرفیت ها و امکانات دستگاه های اجرایی به منظور معرفی توانمندیهای شهرستان در جهت توسعه گردشگری استفاده خواهد شد.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.