حمیدرضا فردین پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مرادی دونده خوب کشورمان که اهل گیلانغربی است در رقابت های دو ماراتن کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد توانست زودتر از رقبا از خط پایان گذشته و قهرمان شود.
وی ادامه داد: مرادی در این رقابت ها با زمان 2 ساعت و 20 دقیقه و 30 صدم ثانیه توانست مسیر مسابقه را طی کند و به مقام قهرمانی دست یابد.
فردین پور خاطرنشان کرد: این دونده کرمانشاهی به تازگی در رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل نیز تنها نماینده ایران در بخش ماراتن بود که توانست با عبور از خط پایان عنوان 129 را کسب کند.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه افزود: پس از دونده کرمانشاهی، ورزشکارانی از آذربایجان شرقی و فارس نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی در ادامه به فعالیت حدود 800 دونده کرمانشاهی در بخش قهرمانی این رشته اشاره و اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که دنبال می کنیم رساندن این تعداد ورزشکار تا پایان سال جاری به عدد هزار است.
فردین پور در پایان از فعالیت هشت مربی (چهار مربی در بخش آقایان و چهار مربی در بخش بانوان) نیز خبر داد و گفت: این مربیان در ماده های مختلف دو و میدانی حضور دارند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.