حاج بهرام خونسیاوشان جانباز 70 درصد کرمانشاهی روز گذشته (دھم تیر) پس تحمل سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت به همزمان شهیدش پیوست.

حاج بهرام خونسیاوشان جانباز 70 درصد کرمانشاهی به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، شھید والامقام حاج بھرام خونسیاوشان 26 خرداد سال 1367 در منطقه عملیاتی شاخ شمیران بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و روز گذشته (دھم تیر) پس تحمل سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت به همزمان شهیدش پیوست.

 مراسم تشییع پیکر پاک جانباز گرانقدر 70 درصد شـھید والامقام حاج بھرام خونسیاوشان امروز شنبه(یازدهم تیرماه) با حضور جامعه ایثارگری و اقشار مختلف مردم در محل زادگاھش روسـتای کیسـله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

 آیت‌الله مصطفی علما امام‌جمعه کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی شهادت این جانباز گرانقدر را تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: جانباز گرانقدر 70درصد حاج بهرام خونسیاوشان که از نمونه های صبر و ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، مایه سربلندی و افتخار خطه خون رنگ کرمانشاه است.

بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء و شهدای گرانقدر خواهد بود.

بدینوسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده محترم این شهید عزیز و مردم شهید پرور استان کرمانشاه، از خداوند متعال همنشینی با ائمه اطهار(ع) را برای این شهید بزرگوار مسئلت می نماییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.