حسن عزیزی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی تهیه بانک اطلاعات نیازمندان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: حدود ۲۰ درصد از افراد نیازمند و آسیب پذیر تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و با این روش این افراد شناسایی و به صورت هدفمند کمکهای مالی به آنان اختصاص می یابد.

وی همکاری دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام‌ (ره) و بهزیستی با نهادهای مردمی و خیریه را در این طرح ضروری دانست و تصریح کرد: با استفاده از آمارهای جمع آوری شده توسط دستگاه های حمایتی و نهادهای انقلابی و با کمک جهاد داشگاهی و حوزه 
آی تی اداره کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان در راستای توزیع عادلانه کمک‌های مردمی، بانک اطلاعاتی کامل و جامعی از نیازمندان استان تهیه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه نیز در این نشست، تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان برای ارایه کمک‌های مردمی و نهادها و رفع هم پوشانی این کمک ها، ضروری دانست و ضمن اعلام آمادگی مجموعه کمیته امداد برای تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان، گفت: یکی از رسالت های ایجاد کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری اطلاعات نیازمندان با حفظ شأن و منزلت آنان می باشد و قطا با جمع آوری این اطلاعات در سطح گسترده کمک شایانی به رسیدن اهداف سازمان خواهد شد.

محسن رخصی از ایجاد سامانه «سخا» در کمیته امداد به منظور ارایه خدمات بهتر به افراد و خانوارهای نیازمند و هدفمندتر شدن حمایت از آنان خبر داد و گفت: در تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان استان باید کلیه نهادهای انقلابی حمایتی، عمومی و سازمان های مردم نهاد انتظار داریم قبل از توزیع هرگونه توزیع کمک مومنانه با نهادهای حمایتی هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 زهره شریفی معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن اشاره به الزام رفع هم پوشانی و  موازی کاری های کمک های مؤمنانه توسط موسسات خیریه در استان عنوان کرد: قطعاً با تهیه بانک اطلاعات نیازمندان استان کمک های مؤمنانه به همه نیازمندان خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه یادآور شد: آخرین الحاق زمین های دولتی به شهر کرمانشاه مربوط به دوران ساخت پروژه مسکن مهر بود که ۱۴ هکتار در مجموعه به مساحت شهر کرمانشاه اضافه شد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.