فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: در مرحله اول این رزمایش ۳۵۰ بسته موادغذایی هرکدام به ارزش ۳۲۰ هزار تومان با همکاری ادارات و نهادها و خیرین برای توزیع بین افراد نیازمند غیر تحت پوشش نهادها، آماده شده است.

سرهنگ ابوذر انوری افزود: سپاه و بسیج به عنوان فرزندان ملت ایران اسلامی و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری برنامه های لازم را برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی آغاز کرده و جمع آوری این کمک ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج صورت گرفت.

وی اظهارداشت: مرحله دوم این رزمایش پانزدهم ماه مبارک رمضان و مرحله سوم نیز در پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود یادآورشد: سپاه شهرستان جوانرود قبل از ایام عید نوروز برای این موضوع برنامه ریزی کرده بود و در ایام عید نیز ۴۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان جامعه توزیع کرد.

امام جمعه جوانرود نیز با تقدیر از برنامه های انجام شده برای مواسات و کمک های مومنانه در این شهرستان گفت: جوانرود پیشتاز در اجرای کمک های مومنانه است.

ماموستا ملا احمد فخری با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه تا نابودی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: در تلاش هستیم تا با حمایت از خانواده‌های نیازمند بخشی از نیازها و نگرانی‌های اقشار آسیب پذیر در دوران شیوع ویروس کرونا را از بین ببریم که این مهم نیازمند توجه ویژه خیرین نیز می‌باشد. 

شهرستان جوانرود با ۷۳ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.