فضل‌الله رنجبر روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت مقام معلم که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: همه جوامع پیشرفته و توسعه‌یافته اگر امروز در زمینه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند، به آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و جامعه فرهنگیان خود بسیار بها داده‌اند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بزرگداشت مقام شامخ معلم دانست و گفت: هرچه قدر به آموزش و پرورش و معلمان بها بدهیم، سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده‌ایم و خیر و منفعت آن را می‌بینیم.

رنجبر با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و  نظر علما و ائمه اطهار درخصوص گرامیداشت مقام معلم گفت: همه ادارات و ارگان‌های استان باید نسبت به این ایام حساس باشند و با نسب بنر، تابلو و استفاده از سامانه‌های پیامکی نقش معلمان در جامعه را برجسته کنند.

فرماندار کرمانشاه در انتها به صورت ویژه از شهرداری کرمانشاه و صدا و سیمای مرکز استان خواست تا در هفته گرامیداشت مقام معلم پوشش این ایام را بر عهده بگیرند.
استان کرمانشاه ۱۵ هزار و ۹۰۷ کلاس درس با ۲۶ هزار و ۴۷ پرسنل دارند که از دل این تعداد پرسنل نیز ۱۵ هزار و ۹۹۲ نفرشان فقط کار معلمی و تدریس می کنند که البته باید هزار و ۴۳ نفر معلم حق تدریسی را نیز به این آمار اضافه کرد. 
۱۲ اردیبهشت روز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.