فریبرز کرمی روز سه شنبه به ایرنا افزود: یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری تغییر کاربری پایانه های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران است.

وی افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت لزوم حفظ فاصله اجتماعی مقرر شده است که از اول خردادماه امسال فروش بلیط های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه ها ممنوع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه تصریح کرد: از تاریخ مذکور به بعد مسافران می توانند برای خرید بلیط به پایگاه های اینترنتی مراجعه کنند و برنامه ریزی بهتری برای سفر داشته باشند.

کرمی افزود: علاوه بر پایگاه های اینترنتی مسافران می توانند برای تهیه بلیت به به دفاتر فروش در سطح شهر نیز مراجعه کنند.

وی گفت: مسافران باید قبل از حضور درپایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را بطور کامل بررسی و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کرمانشاه ادامه داد: یکی از مزیت های بزرگ خرید غیرحضوری بلیط را تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل ارتقای سطح خدمات است.

کرمی با تاکید بر اینکه بر پایگاه های اینترنتی با دقت نظارت خواهد شد، اظهارداشت: مردم در صورتیکه از سفر خود منصرف شده و بخواهند بلیط خود را لغو کنند طبق مقررات مربوط در سامانه می توانند نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کنند.​

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و ۷۰۰ دستگاه مینی بوس دارد که زیرنظر ۷۵ شرکت خصوصی فعالیت می کنند.

همچنین سه شرکت در بخش ترانزیت و نیز ۸۵ شرکت در بخش بار در استان کرمانشاه فعال هستند.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۴۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۶۸۳ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۲۶ فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی  ۱۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۴۸۷۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.