افشین کریمی روز پنجشنبه در نشست ستاد کرونا استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: ادارات باید یک سوم کارکنان را از طریق دورکاری یا اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی از حضور در محل کار معاف کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به مصوبه چهاردهمین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: از شنبه فاصله‌گذاری هوشمند آغاز می‌شود و بر این اساس تمام دستگاه های اجرایی موظف به رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص کارکنان، محیط اداری و ارباب رجوع هستند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید وقفه ای در ارایه خدمات ضروری به مردم‌ ایجاد شود، گفت: منظور از خدمات ضروری آن دسته از خدماتی هستند که در زندگی روزمره و معیشت شهروندان تاثیرگذار هستند.
وی افزود: دستگاه های اجرایی ضمن فراهم کردن امکانات لازم برای فعالیت کارکنان موظف هستند نسبت به ضدعفونی محیط نیز به صورت مستمر اقدام کنند تا سلامت کارکنان و مراجعین حفظ شود.
معاون استاندار کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی براساس مصوبه ستاد ملی موظف است لیست کارکنان مبتلا به کرونا را به ادارات جهت آگاهی و اتخاذ تصمیمات لازم اعلام کند.
کریم همچنین یادآور شد: در تعیین کارکنان برای دورکاری و با روزهای کاهش حضور در ادارات،‌ کارکنان آسیب پذیر، بانوان دارای فرزند خردسال و افرادی که در گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می‌گیرند در اولویت خواهند بود.
کیانوش جهانپور روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.
منشا این بیماری شهر ووهان چین بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.