ماموستا ملا سیدمحمد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شعبان ماه رسول الله (ص) است و روزهای این ماه بسیار مبارک و فرخنده است.
وی تصریح کرد: مفسرین قرآن کریم عنوان کرده اند که سعادت و شقاوت، بختیاری و بدبختی، رزق و روزی و اجل در شب نیمه شعبان از سوی خداوند متعال تعیین شده است.
امام جمعه روانسر ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرماید پروردگار در این شب مبارک، رحمت و مهربانی خود را به همه مخلوقات نشان می دهد.
ماموستا محمدی اضافه کرد: از نظر دانایان و بزرگان دینی از جمله ابن تیمیه شب نیمه شعبان دارای فضیلت و برتری است و ادای نماز سنت و شب زنده داری از جمله اعمالی است که در آن انجام می شود.
وی با بیان اینکه شب نیمه شعبان شب بخشش و غفران و فرصتی مناسب برای دعا و تضرع است، گفت: این شب از جمله شب هایی است که دعا در آن مورد قبول واقع می شود.
این روحانی اهل سنت استان کرمانشاه اظهار داشت: در این روزها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، همه مسلمانان و غیرمسلمانان تنها منتظر رحمت پروردگار برای دفع این بیماری هستند و این روزها و شب ها بهترین فرصت برای دعا و عبادت در جهت دفع این بیماری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.