آیت الله «امان نریمانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کارخانجات و واحدهای تولیدی در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و اگر قرار است جهشی رو به جلو و مثبت اتفاق بیفتد صاحبان آنها نقش بسیار مهمی در این قضیه ایفا می کنند.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار سال که رهبر معظم انقلاب تبیین فرمودند مردم بیشترین نقش و سهم را می توانند داشته باشند کما اینکه از ابتدای انقلاب نیز آنها در همه صحنه ها حضور بسیار پررنگی داشته و زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده اند.

آیت الله نریمانی یادآوری کرد: در عین حال مجلس و دولت به عنوان ۲ عنصر اصلی فراهم کننده شرایط جهت رونق و توسعه ابتدا باید زیرساخت های لازم را فراهم کنند تا کارخانه دار و صاحب واحد تولیدی بتواند با فراق بال و با کمترین دغدغه در جبهه اقتصادی به فعالیت و تلاش بپردازد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حذف قوانین دست و پا گیر و کمک ویژه به واحدهایی که عمدتا به دلیل مشکلات مالی به تعطیلی کشیده شده اند از جمله اقداماتی است که می تواند به تحقق هرچه بهتر شعار جهش تولید کمک کند.

وی در ادامه و با بیان اینکه جهش تولید در واقع ادامه شعار سال گذشته مبنی بر رونق تولید است، افزود: به جرائت می توان ادعا کرد باوجود اعمال بزرگترین تحریم های تاریخ علیه ایران از سوی آمریکا در تحقق شعار سال گذشته موفق عمل کردیم.

آیت الله نریمانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب زمانی که دیدند تا حد زیادی برنامه های رونق تولید محقق شد امسال را به عنوان جهش تولید نامگذاری کردند تا حرکتی که از سال قبل برای شکوفایی تولید و اقتصاد کشور آغاز شده تداوم پیدا کرده و تکمیل شود.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اطمینان دارم اگر شرایط برای سربازان خط مقدم اقتصادی که صاحبان واحدهای تولیدی و کارخانه داران هستند فراهم شود آنها می توانند شعار سال را به بهترین شکل ممکن محقق و باعث یاس و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان شوند.

وی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم با توجه به نوع مسوولیت خود در کشور و شهرمان توان و تلاش خود را برای تحقق فرمان ولایت به کار گرفته و در مسیری که رهبرمان تعیین کرده اند حرکت کنیم و یقین داشته باشیم که قطعا عاقبت بخیری و پیروزی همراهمان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.