سلیم خانی روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات پزشکی قانونی شهرستان روانسر افزود: تلاش داریم از محل ماده ۱۲، سالن تشریح و ساختمان پزشکی قانونی را در شهرستان های ثلاث باباجانی، جوانرود و سرپل ذهاب احداث نماییم.

وی ادامه داد: کار تشریح جسد و آزمایش های تخصصی در همین سالن ها انجام می شود و تنها در صورت نیاز به آزمایش ها و معاینات بسیار تخصصی، به مرکز پزشکی قانونی استان ارجاع می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه اضافه کرد: برای ساخت سالن تشریح و ساختمان پزشکی قانونی روانسر موافقت سازمان گرفته شده و این ساختمان با نقشه تیپ سازمان پزشکی قانونی ساخته می شود.

خانی اظهار کرد: ساخت ساختمان پزشکی قانونی در روانسر از اولویت ها و برنامه های این اداره کل است.

فرماندار روانسر نیز گفت: احداث ساختمان پزشکی قانونی از دغدغه های مهم مردم این شهرستان است.

سعدی مصطفی زاده افزود: پزشکی قانونی در این شهرستان از چند سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و همدلی و همراهی این مجموعه با مردم شهرستان روانسر قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه یکی از خیرین شهرستان ۳۰۰ متر زمین را در محله صالح آباد به پزشکی قانونی اهدا کرده ادامه داد: همه موانع و مشکلات این زمین توسط ادارات خدمات رسان برطرف و کار پی کنی این ساختمان نیز توسط شهرداری انجام شده است.

فرماندار روانسر ادامه داد: برای ادامه فعالیت نیازمند تخصیص اعبتارات دولتی هستیم و در این راستا تلاش و رایزنی خواهیم کرد تا اعتباراتی در نظر گرفته شود و با کمک خیرین شهرستان نیز به پروژه به سرانجام برسد.

امام جمعه روانسر نیز گفت: بهترین کاربرای دلگرمی مردم خدمت صادقانه است.

ماموستا ملاسیدمحمد محمدی با بیان اینکه احداث ساختمان پزشکی قانونی و سالن تشریح خواسته دیرینه مردم است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم که روند احداث این ساختمان شتاب بیشتری بگیرد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.