سعید زریری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی برای نامزدهای نمایندگی مجلس یازدهم بااستفاده از وسایل و امکانات دولتی،کلیه دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی غیردولتی و هرنهاد بهره‌مند از بودجه و اموال عمومی و نیز فعالیت کارمندان در ساعات اداری ممنوع است.

 وی اظهار داشت: هیچ یک از دست‌اندرکاران امور اجرایی و نظارتی انتخاباتی نیز نمی‌توانند به نفع یا به ضرر نامزدها و جریان های سیاسی در انتخابات اعلام نظر کنند.  
دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب گفت: نصب هرگونه آگهی و سایر اقلام تبلیغات انتخاباتی نامزدها بر روی تابلوها، خودروها و سایر تجهیزات و تاسیسات دولتی و عمومی و نیز بر روی اماکن خصوصی بدون رضایت صاحبان آن ها، ممنوع است.

زریری عنوان داشت: اغوا و فریب مردم، اظهار مطالب خلاف واقع و نیز هرگونه هتک حرمت و حیثیت اشخاص به صورت فیزیکی یا از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تخریب اقلام تبلیغاتی نامزدها، استفاده از کاروان‌های تبلیغاتی و برهم زدن اجتماعات قانونی و تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها در عرصه فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات ممنوع است.

دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.  
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.