سرهنگ «محمد حیدری» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سوانح رانندگی رخ داده محور فیروزآباد طی مدت زمان یادشده ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۸۷ نفر نیز زخمی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: افراد جان باخته سوانح رانندگی این محور در چهار حادثه رانندگی شدید که همگی به صورت رخ به رخ بوده به دیار باقی شتافته اند که نتیجه ارتکاب تخلف سبقت غیرمجاز از سوی رانندگان بوده است.

سرهنگ حیدری ادامه داد: از مجموع تصادفات رخ داده در جاده فیروزآباد، ۳۱ حادثه به صورت واژگونی، ۲۵ حادثه به صورت برخورد ۲ خودرو و ۶ حادثه به صورت برخورد وسیله با عابرپیاده به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: کارشناسی های فنی نشان می دهد محورهای بخش فیروزآباد دچار کمبود شدید تابلوها و علایم عمودی و خط کشی ها و علایم افقی هستند به نحوی که بخش های سبقت ممنوع نه به وسیله تابلو و نه به وسیله خط کشی، قابل تشخیص نیستند و این موضوع رانندگان را دچار مشکل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای جاده ایمن نصب تابلوها و علایم هشدار دهنده است به گونه ای که خطرات مسیر را به رانندگان نشان دهد.

سرهنگ حیدری در پایان از استقرار تیم های پلیس راه در محور فیروزآباد خبر داد و گفت: خودروی رانندگان متخلف که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.
بخش فیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه با دهستانهای جلالوند، عثمانوند و سرفیروزآباد بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.