به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» در جمع مردم کرمانشاهی در راهپیمایی 13 آبان اظهارداشت: ملت بزرگ ایران اسلامی راه مقابله و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را انتخاب کرده اند.
وی افزود: رژیم های ضعیفی همچون آل سعود که راه سازش با استکبار جهانی را انتخاب کرده اند در ذلت به سر می برند و آمریکایی ها اموال آنان را غارت می کنند.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه آمریکا یک قدرت انحصارگرا و به دنبال تسلط بر جهان است، عنوان کرد: اگر تدبیر رهبران انقلاب نبود امروز ما نیز در صحنه های بین المللی در موضع ذلت قرار داشتیم.
سعیدی با تاکید بر اینکه امروز ایران به عنوان کشوری پیشتاز و انقلابی در جهان‌ مطرح شده است، گفت: اسلام ‌با روحیه و اندیشه اسکتباری ناسازگار است و آموزه های قرآنی به ما می گوید که در مقابل استکبار بایستیم.
وی به مخالفت آمریکا با دین مبین اسلام اشاره کرد و ادامه داد: تضاد ما با آمریکا راهبردی و زیربنایی است و اگر هر جناحی روی کار آید روش ما فرق نخواهد کرد؛ فرقی بین ‌اوباما و ترامپ وجود ندارد، هر دو آنها در مقابل دین ایستادگی‌ می کنند.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه درگیری ما با امریکا منحصر به موضوع هسته ای نمی شود، گفت: آمریکایی ها در مقابل قربانی شدن مردم یمن سکوت اختیار کردند اما برای قتل یک خبرنگار تبلیغات جهانی به راه انداختند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه شاهد شکست آمریکا در عرصه های بین المللی هستیم، گفت: امریکا امروز در جنوب غرب آسیا توانایی جنگ مستقیم ندارد، به همین دلیل به جنگ‌ نیابتی دست زده است.
وی با بیان اینکه عربستان و امارت برای امریکا به جنگ نیابتی می پردازند، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی جنگ تمدنی را به جنگ درون ‌تمدنی تبدیل کرده و جنگ را به داخل جامعه اسلامی کشانده است.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: افول و سقوط امپراتوری آمریکا دیده می شود، این کشور دیگر توانایی همسو کردن یک مجموعه با خود علیه ایران را ندارد.
سعیدی ، ایران را یکی از چهار قدرت برتر جهان عنوان کرد و گفت: امروز ایران، چین و روسیه در برابر آمریکا و زیاده خواهی های آن ایستادگی می کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا توانایی حل بحران منطقه ای را ندارد، گفت: استکبار جهانی در سوریه و عراق با خفت و خواری عقب نشینی کرد.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه آمریکا دیگر منافع صهیونیست ها در منطقه را تامین نمی کند، گفت: امروز صهیونیست ها در چهار دیواری خود محبوس شده اند و تحت سیطره قدرت حزب الله و حماس قرار دارند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ، استقامت را رمز پیروزی دانست و تاکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی برای رسیدن به پیروزی باید همچنان پیرو ولایت فقیه باشند و در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کنند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.