احمد فعله گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجایی که ارائه مابقی خدمات نیاز به امکانات سخت افزاری و تجهیزات نرم افزاری دارد، بنابراین دفاتر پیشخوان همکار باید به این امکانات دسترسی پیدا کنند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده تا پایان شهریور امسال تمام 22 خدمت شرکت گاز برای دفاتر پیشخوان تعریف شود، افزود: به این صورت تمام خدمات از طریق این دفاتر انجام می شود تا نیازی به حضور مشترکان در شرکت گاز نباشد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه نیازی به دخیل کردن دفاتر پیشخوان استان نیست، تاکید کرد: با توجه به اینکه این کار نیازمند واگذاری امکانات و آموزش های لازم به دفاتر است، امکان واگذاری این خدمات به همه دفاتر سطح استان وجود ندارد.
فعله گری در ادامه به صدور قبض آنی گاز مصرفی مشترکان در محل قرائت کنتور اشاره کرد و گفت: شرکت گاز برای اولین بار در استان اقدام به انجام این کار کرده است.
وی از پوشش کامل این طرح در شهرستان سنندج خبر داد و اضافه کرد: در تمام نقاط این شهرستان همزمان با قرائت کنتور قبض به صورت آنی صادر و به مشترک تحویل داده می شود.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه پیش بینی شده تا آخر شهریور امسال در شهرستان های دیگر استان نیز این کار صورت گیرد، یادآور شد: در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای ارائه قبض در زمان قرائت کنتور در تمام استان هستیم.
فعله گری با اشاره به اینکه این طرح در 95 درصد سطح استان قابل اجرا است، گفت: این خدمت در تمام روستاهایی که دارای آنتن دهی تلفن همراه باشند نیز قابلیت اجرایی شدن دارد.
به گزارش ایرنا، شرکت گاز کردستان 497 هزار و 504 مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی دارد و 99،9 درصد جمعیت شهری و حدود 85 درصد جمعیت روستایی این استان زیر پوشش شبکه گاز هستند.
در مجموع 95،6 درصد جمعیت استان معادل یک میلیون و 533 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.