به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی روز پنجشنبه در آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای بیجار با حضور جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران، نیروهای بسیج، انتظامی، نظامی و کارکنان ادارات اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم، وعده داده است که شهدای راه اسلام و قرآن زنده هستند و نزد خداوند روزی دارند، همان شهدا نسبت به رفتار جامعه اسلامی بی تفاوت نیستند و در همه امور مسلمین حاضر، ناظر و هدایت گر هستند.
او ادامه داد: حضور در گلزار شهداء تجدید پیمان و میثاق با امام شهدا، راه و آرمان شهدای انقلاب اسلامی و بیانگر اعتقاد به حضور معنوی شهدا است.
مرادی خاطرنشان کرد: ارواح طیبه شهدای راه اسلام و قرآن همیشه و در طول زمان، با هدایت و راهنمایی رزمندگان اسلام، موفقیت های چشمگیری در جبهه حق بر باطل رقم زدند و با نفوذ معنوی بر روحیه رزمندگان آنان را یاری می دهند.
وی افزود: آنچه که امروز موفقیت نیروهای مقاومت را در صحنه های نبرد بین المللی به رخ جهانیان می کشاند و پیروزی بر نظام سلطه را برای مسلمانان به ارمغان می آورد، همیاری و کمک معنوی موثر شهدای اسلام و بخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
امام جمعه بیجار با اشاره به نابودی مزدوران منحوس وهابیت که به نام داعش فکر تسلط بر مسلمین را داشتند گفت: برکت پیروزی و استقامت نیروهای بسیجی میدان نبرد علیه داعش به فرماندهی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، نماد کامل از امدادهای معنوی شهدا است.
شهرستان بیجار در شرق استان کردستان، با تقدیم حدود 450 شهید مبارزه با طاغوت و میدان عملیاتی اکنون میزبان سه شهید مدافع حرم است.
7350/6108
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار: امید بهمنی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.