به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی مرادی در خطبه اول نماز جمعه امروز افزود: بسیج و تفکر بسیجی اکنون زمینه ساز امنیت بسیاری ازکشورها شده است.
وی با اشاره به اینکه دخالت عربستان در امور کشورهای منطقه بسیار سخیفانه و از سر کم خردی است و خاطرنشان کرد: بسیار جای شرمندگی برای آل سعود است و در تاریخ خواهد ماند که ازدشمن جانی مسلمانان خواهش کرده مسلمانان را بکشد وآنها را بمباران کند.
او به همه کسانیکه می خواهند از مال و ثروتی که دارند، برای همیشه خیر وثوابی نصیبشان گردد، خواست به موضوع وقف توجه جدی داشته باشند و اداره اوقاف را نگهبانی مطمئن برای حفظ موقوفات برشمرد.
خطیب نمازجمعه بیجار ضمن گرامیداشت هفته کتاب، به همه خانواده ها توصیه کرد: کتاب را یکی از اولویت های سبد خانوارخود محسوب کنند و حداقل یک ساعت مطالعه در روز سفارش داشته باشند.
او با گرامیداشت رحلت جاسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن(ع) به تشریح بخشی از وقایع و مصائب پیامبر(ص) پرداخت و تاکید کرد: هیچ پیامبری به اندازه نبی مکرم اسلام برای ابلاغ رسالتش اذیت و سختی متحمل نشد.
وی شهادت امام حسن (ع) را مظلومانه ناشی از شقاوت کسانی دانست از اسلام واقعی و نبوی فاصله گرفته بودند.
در شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است، پنج نماز جمعه توسط نمازگزاران اهل تشیع و یک نماز جمعه توسط نمازگزاران اهل سنت برگزار می شود.
خبرنگار: سیدباقر سبحانی** انتشار: امید بهمنی
7350/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.